10 Ocak 2013 Perşembe

Duru Mutfak'ın 3 Yaşı ve Hediyeleri..



Bir çok yemek bloggerının yayın sayısı ilk yılında müthiş bir sayıyken, ikinci ve üçüncü yıllarda yarıya inerek azalıyor. Hatta bazıları blog yazmayı bile bırakıyor. Ara ara "Acaba bende blog yazmayı bırakır mıyım? Ya da tarif eklemekte tıkanır mıyım?" diye düşünmüyor değilim. (Evde de yemek seçen insanlar varken, yaptığım bir çok şeyin çoğunu ben yiyorken. )Aynı tarifi evirip çevirip eklemeyi de pek sevmiyorum, bu yüzden neredeyse bütün tariflerimin altında öneriler de mevcut. Temennim bütün tariflerimin çoğunluğa hitap edip alternatif sunması ve hatırlatma amaçlı olması yönünde. İnşallah böyle de devam eder. 

Bugün 10 Ocak 2013. Bizim 3. yılımız. Bloğumun ilk postunu kucağımda Zeynep Duru'yla yazmıştım, hatırlıyorum. :)) Şimdi o büyüdü, Zehra yazarken paçalarımdan çekiştiriyor. Yakında fotoğraf çekerken beni o zorlayacak. 

Yukarıdaki gri puantiyeli ve mühürlü uzun ahşap tepsi bu yaşımızın 1. hediyesi. Kendi zevkime göre inşallah beğenilir umuduyla hazırlandı. 

Aşağıdaki deniz temalı kaşıklık, kalemlik vs. 4 bölmeli mavi kutu 2. hediyemiz. 

Geçen seferki hediyeleşmeden farklı olarak bu sefer şartlarımız var.

  1. Kampanya, çekiliş, hediye amaçlı açılan blogların katılımını kabul etmiyorum.
  2. Yurt dışı maalesef çekilişe dahil değil. 
  3. Bloğumuzun izleyicisi olmanız. 
İzleyici olmak için bloğunuzun olmasına gerek yok, google hesabınızın olması yeterli. Hangi hediyeyi beğendiğinizi de yorumunuzda belirtirseniz sevinirim. 

Bu yazının altına bırakacağınız yorumlar dahilinde çekiliş yapılacaktır. Çekiliş 10 Şubat'a kadar devam edecek. Bloğunda yayınlamak isteyenler ve sosyal medyada paylaşmak isteyenler paylaşabilir. 3. yaşımızın hatırası izleyicilerimizin olsun:)

Çekiliş sonucu puantiyeli tepsi 7. yorumuyla ZEL ( Umut Sepeti) Zeliha'nın... 

Yalnız ben bu 2. hediyeyi kimse seçmediği için ne yapacağımı şaşırdım. O yüzden tanımadığım herhangi  bir öğrenciye hediye etmeyi düşünüyorum. 



37 yorum:

  1. Nice hayırlı yaşlarınız olsun. Yavrularınız hep eteklerinizi çekiştirsin :)
    Hediye için değil, yalnızca iyi dileklerimi sunmak için...

    YanıtlaSil

  2. LİZENİN DÜNYASINDAN SEVGİLER DAHA NİCE 3YILLARINIZ OLSUN
    TEPSİ HEDİYENİZİ ÇOK BEĞENDİM :)))


    http://duyguzeynepliva.blogspot.com/2013/01/3yil-hediyesi-durumutfaktadan-geliyor.html

    YanıtlaSil
  3. Müthiş müthiş, twitterda bu fotoğrafı görmüştüm ama o tepsinin hediye olabileceğini düşünmemiştim :) O tepsiyi istiyorummmmmm....
    Nice senelere olsun. Bloglar çok değerli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;)) hah haa surpriiiz o zaman. Bakalim belki sansli sen olursun;)

      Sil
  4. sakın sen bırakma!
    yazılarını zevkle okuyoruz, tariflerini yazıyoruz.
    blogun daha nice yıllara!

    YanıtlaSil
  5. Duru mutfağın yeni yaşını kutluyorum.Nice nice yaşları olsun.

    YanıtlaSil
  6. Benim blogum da 4 yaşında olucak bu sene sende fikir aldım :)belki bende yaparıım bi güzellik :)
    ben tepsiye bayıldım resimlerde şahane olmuş sabırsızlıkla bekliyorum çekiliş tarihini sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Nice nice 3 yıllara canım,güpgüzel paylaşımlarla :)

    YanıtlaSil
  8. İzleyicinim bu arada:)

    YanıtlaSil
  9. Nice yılları olsun blogunuzun, anneden kızına devrolacak kadar. Bu arada o güzel tepssiyide koleksiyonuma katmak isterim açıkcası. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  10. nice uzun seneler hep beraber güzel paylaşımlar diliyorum canım.tepsiyi çok beğendim.blogumdada duyurdum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Hediye bahane, bloğunuz şahaneymiş. Tanıştığıma sevindim, nice güzel seneler sizinle olsun.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. merhaba lilish lilish olarak izlemedeyim hayırlı olsun facebookta paylaştım.
    https://www.facebook.com/aylin.kaba.9/posts/471986272838193
    sevgiler
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. sizin blog çok keyifliymiş.yarışma için gelmiştim.şu an itibariyle 43 dakika oldu incelemekten katılımı ancak yapmaya başladım.tepsiyi çok beğendim.ahşap tepsiler ilgi alanım.çok beğendim bunu da.size kolaylıklar dilerim. ***sevgiler***

    YanıtlaSil
  14. izleyicinim facebookta sayfanı takibe aldım şanslı olmak dileğiyle :)
    masuminciler@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  15. slm izleyicinizim,hediyeniz çok güzel,hayırlı olsun bloogum yok facebook sayfamda paylaştım http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün
    yakamozperi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Duru mutfak, daha güzel nice nice yıllara... İzleyicinizim, çeyiz hazırlığı yapan bendeniz' e şahane ahşap tepsi güzel bir hediye olacaktır, o zaman ne diyoruz, bana çıksın bana çıksın :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Dilerim çok uzun seneler blogunuzu bırakmazsınız.
    Çekilişlere hiç katılımıyorum derken bu gün bu ikinci çekilişe katılışım olucak.
    Hayırlısı olsun diyorum ve tepsiyi çok beğendimi söylemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  18. merhaba üçüncü yılınız hayırlı olsun umarım coşkunuzu hiç kaybetmeden nice güzel tarifleri hep birlikte paylaşırız..
    blogunuza üye oldum ve blogumda paylaştım.

    http://vanilins.blogspot.com/2013/01/duru-mutfakda-cekilis-var.html

    Kesinlikle tepsi diyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel, bol paylaşımlı nice üç senelere.
    İzleyiciniz oldum bile. Tam benim zevklerime uygun olduğu için benim de gönlüm tepside :)
    İkisi de çok güzel çalışmalar olmuş. Ellerinize emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. https://twitter.com/arwenfiliz/status/290450186612924416
    https://www.facebook.com/arwenfiliz/posts/251176635013117
    bayıldım ya istiyorum bendeee :)
    https://twitter.com/#!/arwenfiliz
    http://www.facebook.com/arwenfiliz
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Duru mutfağa nice seneler:) Emeğinize sağlık diyerek ben özellikle tepsinizi beğendiğimi belirtmek isterim...İnşallah bana hediye gelir:)

    YanıtlaSil
  22. Severek takip ediyorum sizi.
    Daha önceden izleyicinizim(undenied)

    Nice yaşlara diyorum:)

    Tepsi çok hoş.

    YanıtlaSil
  23. Tebrik ederim Duru Mutfak :)) nice 3 , 13, 23 yıllara..Hediyelerinizin hepsi birbirinden güzel ama tepsi çok çarpıcı:))Sevgiler

    YanıtlaSil
  24. nice nice senelere olsun inşaallahh
    merve büşra mna-g@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Evet insan zamanla ilk başlardaki heyecanını kaybediyor, benim de neredeyse 2 yıl olacak ve post sayım gittikçe azaldı.
    Ama umarım daha uzun süre hep beraber burada olur ve güzellikleri paylaşırız..
    Hediyelerin ikisi de güzel, hem ben zaten senden daha öncesinde çok çok güzel hediyeler almıştım, o yüzden benim yerime başkası sevinsin emi:))

    YanıtlaSil
  26. İzleyicinim: Damla

    Daha nice yıllara :)
    Valla iki hediye de çok güzel, ben seçim yapamayacağım :)

    annabell_lee_dk (at) yahoo (dot) com

    YanıtlaSil
  27. Nice senelere..Güzel tariflerimizin devamı dileğiyle:)sevgiler çok... İkiside güzel ama tepsi çok sırın:)

    YanıtlaSil
  28. Nice Senelere.
    Sosyal Mdyadan Farkına Vardım ve Artık Bende Buradayım Diyebilirim.Tepsi ve Üzerinde ki Kupaları Beğenmedim Dersem Yalan Olur.
    ugurunal41@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. nice mutlu ve bol tarifli senelere
    hediyeler ve çekiliş fikri çok güzel
    ben tepsi ve üzerindeki görsel şölene bayıldım açıkcası
    inşallah bana çıkar ama malesef ki bu konularda pek şanslı değilim:(((

    YanıtlaSil
  30. Mutlu, huzurlu, sağlıklı nice senelere inşallah..
    Daha yapılacak çok şey var!!
    Ben gri puantiyeli ve mühürlü uzun ahşap tepsiyi çook beğendim..
    Bloğum yok.. umarım şanslı olabilirim..
    izleyicinim: rukiye_klc

    rukiye kılıç
    rukiye_klc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Merhabalar.Tepsiye bayıldım ellerinize sağlık.Gri ye karşı tuhaf bir sempatim var zaten.Gri ne görsem alasım geliyor.Koltuklarım,perdelerim hep gri.Bu güzelliği görüncede katılmadan duramadım çekilişinize :)

    naznaz17@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. nice 3 yıllara inşallah bende yeni bir blog actım inş yayınlarım büyüyerek devam eder başarılarınızın devamını dilerim. hediyelerede bayıldım bende şans yoktur ama hayırlısı :))

    YanıtlaSil
  33. Kusura bakma Reyyan, daha yeni fark ettim çekilişini.
    Battaniye ve tepsiye kelimenin tam anlamıyla bayıldım.
    Zevkle katılıyorum çekilişine.
    İzleyicinim zaten canım.
    Hayırlısı diyelim.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  34. Nice 3-13-33. yıllarınız olsun. Kızlarda buradan tarifleri alıp denesinler ileride ve bu hoş anılara bakarak gülümsesinler... Anne eli değşmiş gibi olsunlar. Olurda çıkarsam çekilişte tepsi olabilir. Her 2 hediye de güzel. yapılış amacı daha da güzel. Blog zaten en güzel hediye bizim için. Gülsüm.

    YanıtlaSil
  35. durumutfak bana sadeliği ve duruluğu hatırlatıyor. nice seneler dilerim. ayva tatlısına bakarken buralara geldim. ahşap tepsi çok cazip geldi ;)

    YanıtlaSil
  36. Çok sevindim,çok mutlu oldum:)Çok teşekkür ederim,nice nice paylaşımlara inşAllah.
    Heyecanla hediyemi bekliyorum :)

    YanıtlaSil