6 Mart 2011 Pazar

Bloğuma Dokunma...


Tam 11 gün olmuş tarif eklemeyeli ve günler oldu bloglar kapanalı.. Hiç bir şey söylemek gelmiyor içimden bununla ilgili. Ama içten içe üzüntüm, sinirim sarıyor beni. Başka yerlere geçmek, bloğumu taşımak da istemiyorum. İnatçı bir ısrarla bekliyorum elbet açacaklar diye. Sanki inatlarına yayınlamıyorum tarifleri.. 
Oturdukları yerden bizi nasıl seyrediyorlar acaba? Blog yazarı olarak değil blog okuyucusu olarak kızıyorum her şeye, benim var bir bloğum arkadaşlarımın var blogları... Burası kendilerininki gibi eneniyet kokan duyguların olduğu bir platform değil. Burada insanlar "Bloğum gitti"den ziyade "Bloglara giremiyorum." diye üzülüyor. Her türlü medya desteğine rağmen bir kez daha bu saçmalığa bir ses vermek istiyorum. Ne yaparsan yap ama Bloğuma Dokunma...

2 yorum:

  1. Duygularina katiliyorum. Umarim kisa bir zamanda her sey yoluna girecektir. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. pes etmiyoruz arkadaşım.sonuna kadar burda kalıp yazmak lazım.inşallah çabuk çözülür sorun.sevgiler.

    YanıtlaSil