1 Ağustos 2013 Perşembe

İftar Sofrası Ramazan Özel 24. Gün


Küçük canavarımdan kaçarak çekebildiğim bir iftar sofrasının fotoğrafları..

Kıtır Ekmekli Tarhana Çorbası
Kıtır Ekmekleri naneli eritilmiş tereyağında çevirerek servis yaptım..

Fırında Köfteli Bezelye ordan burdan hayattan'dan denedim ve beğendim, teknik nedenlerden ötürü kendisine yorum yazamadığım için buradan teşekkürü bir borç bilirim.

Acılı - Ekşili Tatlı Tavuk
Şef Serkan Bozkurt'u tv'de yaparken görmüştüm..

Beyaz Pilav
Atamızın nenemizin beyaz pilavı..

Süzme Yoğurt, Tefal süzdü, ben servis yaptım. Tefal Yoğurtçum'un en güzel yoğurdu süzme, ekşi değil, kıvamını ayarlayabiliyorsunuz, yoğurt altı suyuyla da ayran ya da çorba yapın miss miss..


Yoğurtlu Köz Patlıcan Salatası
Seviyorum bu salatayı..

Arpa Şehriye Salatası
Limonum bitti, nar ekşim bitti. Kaldım iki küçük kızla, limonsuz, az limonlu oldu..

Kolay Çiğ Köfte
Bir önceki gün yayınlamıştık ya, o işte..

Mantar Dolması
Çok seviyorum bunu da harika oluyor, eşit boyda mantarlar bulduğumda fotoğrafı çekilecek inşallah..


Kara Orman Pastası
Prensesime özel yapıldı. Pastayı yaparken Nebiye'ye soruyorum tek tek pişireyim pandispanyaları değil mi?, benim fırınımın tepsisi yamuk, şimdi 3 katı düzgün kesemezsem o da yamuk yumuk olacak. O kadar hafif bir pasta ki yarısını 1 kişi yiyebilir. İlk önce ahududu dizmeye karar vermiştim, sonra taze böğürtlen görünce markette, dondurulmuş ahududular yine öyle donuk kalsınlar dedim, sadece ara kata birazcık dizdim. İyi ki de öyle yapmışım yoksa ahududuların suları pastayı bozacaktı.


Kahvenin pembenin uyumunu çok seviyorum, zaten pembe sevmeye kız annesi olduktan sonra başladım. Ben de kahverengi sevince ikisini sürekli birleştiriyorum. Sofrayı çekemedim maalesef, hazırlık esnasında çektiğim bu boş masa var yalnız, üzerindeki 70 yıllık antika örtüsüyle..

Ayrıca herkese markalar tabak çanak sponsoru olurken ben buradan sofradaki hediye tabaklarımın sahibine teşekkür edeyim. Teşekkürler 85 Model..

Bugün tarif yok o yüzden fikir olsun..

Geçen sene bugün ne yayınlamışım?
Demirhindi Şerbetli Şeftali Kompostosu 

2 yorum:

  1. çok şık bir masa ve güzel bir menü olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil