1 Mart 2013 Cuma

Kırmızısından Kahvaltı Sofrası


Kırmızı kırmızı bir kahvaltı sofrası hazırladık. Ana kız delgeçlerle peçeteleri süsledik. Pril'in hediyesi nar kaselere kahvaltılıklar doldurduk. Fairy hatırlattı elmalı crumble yaptık. Yudum'un enfes zeytinyağına ekmeğimizi bandık. Reklamı kokuttuk da kokuttuk. :)) Nutellayı sevmiyoruz chokella varken diye gözümüze gözünüze soktuk. Abim beyaz kare tabak aldı, onları da ortaya kondurduk. Tahinli çörek de hazıra kaçtık. Ama içini kahvaltılık olarak hazırladık.  


Henüz eklenmedi Keşküllü Kurabiye.. Zeytinli Sarmal Çörekler.. Kırıntılı Elma Tatlısı.. 


9 yorum:

  1. Kahvaltı sofrası çok güzel görünüyor ama ben Nutella diyorum :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. KIRMIZI MASAN VE LEZZETLERİN HARİKA GÖRÜNÜYORLAR.
    ANA KIZ ELLERİNİZE SAĞLIK CANIM.
    KIRMIZININ PİTİKARALİSİ VE PUANTİYELİSİ HASTASI OLARAK BAYILDIM:)
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı benim rengim:)
    Ne kadar da cici olmuş,herşey harika gözüküyor.
    Ellerine sağlık Reyyancım,bereketli ,hayırlı cumalar diliyorum.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. ohh hediyelerle bezenmiş harika bir sofra olmuş
    ellerinize sağlık
    hayırlı cumalar canım

    YanıtlaSil
  5. içim açıldı sofraya bakarken canım.herşey harika.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. o günden beri elmalı crumble yapacağım sözde..ama annemin gelişiyle bütün düşünceler rafa kalktı bir müddet :)

    kırmızıyı çok severim ama kahvaltı sofrasına daha bir başka yakıştırıyorum nedense. gözüm gönlüm açıldı:)

    ellerine emeklerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Bayılırım kırmızı'ya Reyyan'cım.Çok şık bir sofra olmuş.
    Duru ve senin ellerine sağlık.Öptüm...

    YanıtlaSil
  8. kızınında seninde ellerine sağlık...
    harika bir sofra hazırlamışsınız ve de çok güzel anlatmışsınız:::)))

    YanıtlaSil
  9. o zaman bize de hayranlıkla bakmak kalsın afiyetler olsun:)

    YanıtlaSil