6 Ağustos 2012 Pazartesi

İftar Sofrası Ramazan Özel 18. Gün


Bence Bugün Ne Pişirsem? sorusu Ramazan'da daha çok soruluyor. Hele ki misafir ağırlayınca..


 Çorbamız, Közlenmiş Domates Çorbası..
Pilav sevmeyen ben Mantı Makarnaya karar verince Ana yemeğin yanına ne yapabilirim? 2. zor sorusu kafama takıldı. Tavuk sever ben yine tavuk yaptım tabii.. Kuru Sebzeli Tavuk Kanatları..
Unlu Kıyır Kol Böreği.. Ama sigara böreği gibi olanlar daha lezzetli oluyor..

Türklerin çoğu sever; Kısır, Çiğ köfte.. Ben ikisini de sevmiyorum her nedense.. Knorr'un yeni ürünü etsiz çiğ köfte mükemmel bir kurtarıcı oldu. Çünkü ben hariç herkesin sevdiği bir lezzetti.. Hazır karışıma sadece limon suyu, sıvı yağ, biber salçası ve sıcak su ilave edip bekletip yoğurarak hazırlıyorsunuz.. Çok da sevildi.. Acı sevmiyorsanız eğer domates salçası ekleyerek de yapabilirsiniz..
Salatalar Havuç Kabak Tarator ve Mevsim Salata..
Şeftalili Limonata; Kendi icadım içecek. Şeftalili Buzlu Çayı o kadar çok içtik ki arayışlarımız bu tadı çıkardı ortaya..
Tatlımız Fırın Sütlaç..

  İftariye Tabağı.. 

Tabak Detayı..

Afiyet olsun.. 

Günün duası:

Ey, vermekle kendisinden birşey eksilmeyen! Değiştiremeyeceklerimi tevekkül içinde kabul edecek vakarı, değiştirebileceklerimi değiştirecek cesareti, ve ikisi arasındaki farkı anlayabilecek feraseti ihsan et. 

5 yorum:

  1. her şey nefis görünüyor..ellerine sağlık canımm

    YanıtlaSil
  2. duana kocaman amin.

    sofrada bulunan herşey bana hitap ediyor. belki hazır çiğ köfte hariç. allah kabul etsin.

    YanıtlaSil
  3. Canim ellerine emeklerine saglik daha nice huzur dolu iftarlar .

    YanıtlaSil
  4. insan ne yapmaya karar verince gerisi çorap söküğü gibi geliyor....hepsi güzel tarifler..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Herşey çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil