27 Ağustos 2012 Pazartesi

Hamuru Bol Davet Sofrası


Ramazan'dan önceye ait bir yazı. Çook uzaklardaki arkadaşımızın ülkeye teşrifiyle evimizi şenlendirdiği için hazırladığımız bol karbonhidratlı bir sofra..


Yoğurtlu Lezize.. İçine birazcık göbek marul ekleyerek üzerine cips parçaları gezdirdim. Daha önce bir blogda görmüştüm cipsli salata ama hatırlamıyorum neresi olduğunu...
Patatesli Kıyır Börek.. Gerçekten kıyır börek, çıtır çıtır..
Ezmeli Midye Poğaça ve Tarçınlı Simit.. Mayalı hamur olur da tek bir şekil çıkar mı?


Çiğ Kabak Salatası.. Meyve - çerez niyetine.. Sofradaki en masum şeydi:)
Etimek Üstü Salata.. Melda'da gördüğüm bu tarif, benim gibi porsiyon sevenler için güzel bir seçenek..


Bu yaz vazgeçemediğim içecek Şeftalili Buzlu Çay. dokuzuncubulut'un ellerine sağlık, tarif ona ait.. Yaz boyu bol bol içtik.
Vee Çikolatalı Cheesecake.. Ne güzel bir şeysin sen..  Hele de peynir yemeyen çocuklar için:)

Farkettim ki en sona hep bomba tarifleri saklıyorum. Bu yazı bu çayı ve cheesecake'i denemeden geçirmeyin derim...

Afiyet olsun..

12 yorum:

  1. Hepside cok güzel hamur isleri .Nefis güzel bir sofra allerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin sofralarin kadar kalabalik degil ama neyse..

      Sil
  2. Allah'ımmm rüya mı görüyorum. En sevdiğimdennnn. Mükemmel bir sofra döktürmüşsün YİNE, süpersin valla ne diyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiginiz sofralarda en sevdiklerinizle oturursunuz insallah..

      Sil
  3. ellerine sağlık görüntü şahane eminim tadıda öyledir...
    en çok çayı merak ettim ilk fırsatta deniycem

    YanıtlaSil
  4. Yaa bu sefere çok kararlıyım, özenmeyeceğim bir şeye rejim yapacağım diyorum yine eridim şu fotoğrafları görünce...

    Ellerine sağlık, yine döktürmüşsün maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bir ay bayagi yogunum ama ondan sonra seni bekliyorum insallah soframa. O zamana kadar yap rejimini. ;))

      Sil
  5. hepsi harika canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık...
    çok güzel bir sofra...
    bloğunu tesadüfen gördüm. biraz gezip/okuyunca çok keyifli bir blog olduğuna karar verdim ve izlemeye aldım. gelmişken bir de merhaba demek istedim...
    görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım...nefis görünüyor..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bir cheesecake sevdalısıyım, nefis görünüyor ellerine sağlık. Tabi bir tek cheesecake değil, herşey harika.

    YanıtlaSil