7 Haziran 2012 Perşembe

Davet Sofrası


Poğaça - Börek Çeşitleri; 
Annemin Su Böreği 
Çikolatalı Düğümler

Su böreğini son anda listeye aldık, ben onun yerine farklı bir börek yapacaktım ama sofrada emzikli anneler ve bir de hamilemiz olunca lezzeti kalorisini boğan börek olsun dedik. Sarıyer Böreği'ni tarife ne hacet.. Çikolatalı Düğümleri mayalı hamurla düğüm poğaça gibi hazırladım.. 


Salata Çeşitleri;

Aslında biz börek ve salata seven bir topluluğuz. Bir de çay... 


Tatlı Çeşitleri;
Profiterol Abimin eşinden
Çikolatalı Fransız Keki (portakal ağacı)
Çilekli Muhallebi Turta
Kuru İncir Tatlısı

Profiterol önceki günün akşamı gelinimizden geldi sağolsun.. Ben Hatice'nin kitabını anneme almıştım, bu keki de orada gördüm, sitede değil :)  Çilekli Muhallebi Turta benim uyarlamam.. Kuru İncir Tatlısı da olduğu kadardı ama oldu..

3 yorum:

  1. Cok güzel bir sofra olmus,muhabbetiniz bol olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. dünyanın bir yerlerinde insanlar bir bardak su ve 1 dilim ekmeğe muhtaç 1 tek çikolata için hristiyan olan insanlar varken sofraya en az 11 çeşit koyup da bunu da iyi bişeymiş gibi buraya sunanlara pes artık diyorum lütfen kendimizi bi muhasebeye alalım bencil olmayalım

    YanıtlaSil