3 Mayıs 2012 Perşembe

Komşuların En Özeline Özel Davet Sofrası

Komşu deyince çocukluğunuzdan itibaren aklınıza gelen bir isim varsa ve akrabalarınız, arkadaşlarınız dahi onu tanıyorsa o artık komşu değil başka bir şeydir.. Çok kıymetli Hatice Sultan'ı ağırladığımız sofra..
Bir kaç tarif dışında yeni bir tarif yok ama ben hem sevdiğim hem de sevildiğini bildiğim ikramlar hazırladım.
Mantarlı Ispanaklı Üçgen Börekler 
Kuzu Kulağı Salatası


Kırmızı Meyveli Mısır Gevrekli Barlar

Bu poğaçaları her yaptığımda fotoğraflıyorum ama henüz bir pozunu beğenip de yayınlayamadım. Sarmal Poğaçalar.. 

Yeni denediğim bir salata portakal ağacından.. Birazcık tarifle oynadım.. Erişte Salatası.. 


Hala denemeyenler varsa bir şans daha.. Puding pastası.. 


Bir kaç da ayrıntı.. 


İnsan yüzüğünü bu kadar mı sever? Heybeli'de ilk hasat lezzeti.. 

18 yorum:

  1. sofra gerçekten harika,ikramlarda öyle:)
    yüzüğe zaten laf yok.

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık nefis gözüküyor hepsi de. Yalnız şu zeytinli poğaçanın tarifini merakla bekliyorum bilgin olsun :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. komşun çok şanslı canım.senin gibi bir arkadaşı oldğu için.harika bir masa ve harika bir menü.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşumuzu tanıyan herkes çok şanslı gittiği her yere terliklerini ve neşesini götüren biri o..

      Sil
  4. Bütün sofra inanılmaz lezzetli görünüyor. Hele şu ouding pastasını nasıl kaçırmışım ben, hem kolay hem de lezzetli olduğu kesin.
    Afiyet olsun ve tabiki ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoksa siz hala puding pastasını.. cık cık cık.. :) GErçekten basit olduğu kadar lezzetli..

      Sil
  5. peçeteler ne cici öyle :)

    YanıtlaSil
  6. enfesss bir masa ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Aman Allahim muhtesem bir sofra,tam sultanlara layik:)))) ayrica o pogcalara bayildim :)))

    YanıtlaSil
  8. offf bittim ben.. herşey harika.. hele pasta.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deli anne buluşalım bi gün, sen hangi pastayı keki istiyorsan yapıp getireyim ben sana..

      Sil
  9. Sarmal poğaçalar çok hoş, şimdi başarılı bir maya denemem oldu ya artık gözüm hep böyle şeylere kayar :) Ellerinize ve dillerinize sağlık, hep beraber yemiş içmişsiniz ne güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, mayalı hamurla uğraşmak gerçekten çok zevkli, yumuş yumuş mıncıkla mıncıkla şekil ver..

      Sil
  10. peçetelere bayıldımmm askısı falan süper biraz bilgi verir misinizzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminönü toptancılarından bebek şekeri olarak almıştık parça parça ilk kızım için. Keselere şeker veya lavanta koyup askıya bağladım, üzerine de hırkasını giydirdim. Küçük kare kestiğim tüllere de altı düz çikolata koyarak ip ve kurdelelerle bağladım.

      Sil
  11. hepsi birbirinden güzel olmuş ellerinize sağlık. bana da hafta içinde gelecek komşularım. sizin sarmal poğaçalara bayıldım ve menüme yazdım. sizden ricam tarifini yazmanız mümkün mü. lütfen rica ediyorum. bu sarmal poğaçalardan yapmak istiyorum. ellerinize sağlık. şimdiden teşekkürlr.
    sevgiler

    YanıtlaSil