13 Mayıs 2011 Cuma

Davet Sofrası

Davet sofrası hazırlamak benim için çok zevkli  hele ki işlerim sürekli bölünmezse benim için eğlenceye bile dönüşebilir. Ama bir gün bölünmezse:) İşte bir sofra daha; bordo detaylı ve her sofrada olduğu gibi denediğim yeni tariflerle...


Favori salatalarımdan Nohutlu Tabbule (Nedense resmini çekmemişim)
Yeni ve muhteşem  bir tarif Kıymalı Turşulu Kol Böreği


Ve denenecekler listemden çıkardığım bir tarif daha Yoğurtlu Patlıcan Sarma

Zeytinyağlı Yaprak Sarmasını annem kuş üzümü, dolmalık fıstık, tarçın, şeker vs. koymadan bol soğanlı, karabiberli hazırlar. Ben de bugüne kadar böyle severdim zeytinyağlı dolmaları ama bir pastanenin zeytinyağlı sarması var ki.... Yeme de yanında yat lezzette... Bu sarmalar bu sefer bence o lezzeti yakaladı, kalan yarısı hala buzlukta, gelecek diğer misafirleri bekliyor.

Benim derlemem bir börek Zeytinli Biberli Rulo Börekler


Başka bir tatlı hazırlamaya gerek bırakmayan assolistimiz Profiterol

Yeni bir hobi, takıntı veya başka bir şey... Sürekli peçete - tabak - çatal - kaşık resmi çeker oldum...

10 yorum:

  1. iştah açan bir sofra ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize, emeklerinize sağlık. İnsanın bu güzel sofraya gelipte misafir olası, davet edilesi geliyor. Hepsi birbirinden güzel ve lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. süper şahane ve şık bir masa üzerindekilere bayıldım ellerine sağlık..tarifler nezaman gelecek acaba...?

    YanıtlaSil
  4. tarifler bundan sonraki postlarda inşaallah. Hangisini önce yayınlasam diye karar vermek de zor:)

    YanıtlaSil
  5. Nasıl canım çekti anlatamam,muhteşem gözüküyor, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel görünüyor. Böyle bir masada olmayı isterdim doğrusu. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çokk şık olmuş. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Süper bir sofra :) Herşey leziz görünüyor. Ellerine sağlık

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. yeme de yanında yat, olmuş bu sofra.. harika:)

    YanıtlaSil
  10. Çok harika ve derli toplu bir masa. Ellerinize sağlık. Uyum çok güzel. Gülsüm

    YanıtlaSil