8 Nisan 2011 Cuma

Kahvaltı Sofrası



Hafta sonu kahvaltılarını o kadar seviyorum ki... Çalışıyor olmamın bunda etkisi büyük galiba... Güzel bir sofra olsun diye hep zeytinin peynirin yanına farklı bir şeyler katarım. Küçük bir fark, değişik bir lezzet hep olsun isterim... Yoğurtlu tereyağlı yumurta abimin salatası, ondan öğrendim... Krep ve kayganayı her zaman çok sevmişimdir. Bu sefer hem sade hem otlu hazırladım. Bol malzemeli tuzlu kek. Üç kat üçgen katlanmış peçeteler ve soframızın şirin misafirleri siyah beyaz ördekler. En küçük arkadaşım Zeynep'in hediyeleri:)

9 yorum:

  1. çok güzel bir kahvaltı sofrası olmuş güne böyle başlamak ne büyük bir zevk ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. haftasonuna girerken güzel bir iştah açıcı oldu....yarına neler yapsam diye düşünmeye başladım bile...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir kahvaltı masası olmuş.Ellerinize sağlık.


    sevgiler;

    YanıtlaSil
  4. Harika bir masa olmu.Allah bereketini eksik etmesin.
    Ellerine sağlık canım
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı cumalar
    Sofranız bereketli olsun maşaallah herşey leziz ellerine sağlık arkadaşım afiyetle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Nefis bir masa. Ben de bayılırım kahvaltıya. Çok özenli bir sofra hazırlamışsın canım, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Hayirli cumalar canim afiyetler olsun .Ememklerinize saglik canim öptüm.

    YanıtlaSil
  8. çok şirin bir sofra olmuş:) eline sağlık
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. merhabalar harika bir kahvaltı sofrası ellerinize sağlık canım süper.afiyet olsun yiyenlere
    sevgiler

    YanıtlaSil