27 Nisan 2011 Çarşamba

Davet Sofrası


Sofradaki tatlar;

Afyon Bükmesi (Mercimekli ve Patatesli -Kayınvalidemden)
Kedidili Tiramisu

Bu kek aslında altüst olarak da çok şık ama ben sosla ve file fındıkla taçlandırdım kendisini. 
Tiramisunun kahvesini servis öncesi döktüm ama fotoğraflamaya geçene kadar üst kısım nemlendi maalesef..
Kabak havuç taratoru süzme ve normal yoğurt kullanarak hazırladım, mayonez kullanmadım, daha güzel oldu. Kendisine ceviz içi eşlik etti.
Ve gelelim benim maydanozla olan tabularımı yıkan salataya: Nohutlu Tabbule
İçinde bir demet doğranmış maydanoz var, ben maydanoz tadı yoğun olunca herhangi bir salatada veya yemekte yiyemiyorum. 1 demet maydanoz kullanmışlığım da azdır açıkçası. Ama bu salata ekşili kıvamıyla maydanozu bana hissettirmedi. İyi ki denemişim.

Tarifler gelecek inşaallah...

4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık..Enfes görünüyorlar..Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  2. çok lezzetli bir masa...ben en çok mini içli köfteleri beğendim...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Selam
    Maşaallah sofradakiler harika lezzetlerden oluşan bir geçit töreni olmuş:) ellerine sağlık arkadaşım o masada bulunup tadlarına bakmak varmış:)bereketli olsun
    güzel günler olsun

    YanıtlaSil
  4. Hepsi güzel görünüyor. Ancak, içili köfelerde aklım kaldı doğrusu. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil