17 Ocak 2011 Pazartesi

Irmak Bebeğin Diş Buğdayı




10 aylık Irmak Bebenin dişleri çıkınca annesi ona diş buğdayı hazırladı. Irmak Hanım sırayla kalem, Kur'an ve ayna aldı eline... Sonra onları bir güzel ısırdı dişleriyle... Küçük hanımın annesi bizim için çok hoş bir sofra hazırlamıştı. Irmak Bebeğe yeni dişler, annesine de diğer dişlerinde kolaylıklar diliyorum. Çok teşekkür ediyorum tekrar ellerine sağlık Irmak annesi...

Sofrada 2 yöresel lezzet var Afyon yöresine ait..
Biri Ağzı Açık diğeri Çullama ( Masadaki resimde kadınbuduna benzeyen köfte aradaki fark bulgurla yapılıyor olması)
Kıvamı tam ayarında Yoğurtlu Kereviz Salatası
Baharatlı Patates Salatası
Ev Yapımı Milföyden Etli Garnitürlü Bohça Börek
Elmalı Turta
ve benim hazırlayıp götürdüğüm Krem Şantili Havuçlu Kek

Diş Buğdayı Menüsünde Diş Buğdayı fotoğrafının olmayışı benim unutkanlığım. Çocukların arasında fotoğraf çekmek fazlasıyla zordu.  O yüzden onu fotoğraflayamadım. Tariflerimiz yakında inşallah... 

1 yorum:

  1. Ben dört cocugumda da ne baby shower ne de dis bugdayi partisi yapmadim, icimde kaldi dogrusu. Cok güzel bir sofra hazirlanmis, ellerinize saglik. Bebege saglikli uzun bir ömür diliyorum. Berlinden sevgiler...

    YanıtlaSil